helamittjag.blogg.se

Det här är jag, Julia, en tjej på 19 år och det finns egentligen inte så mycket mer att säga. ask.fm/jjjulia_a

irriterande!

Publicerad 2015-02-02 21:42:54 i

Jag måste verkligen skaffa en fungerande dator, så svårt att blogga från mobilen, bilderna blir inte rätt, nånting helt konstigt händer när jag försöker skriva haha. 
Menmen, idag har jag inte gjort mycket alls, ätit pizza på pizzeria 11an, sååå goda pizzor där!
Imorgon ska jag lämna kiss och blodprov, inte så kul men det är till en utredning jag ska göra.
Nu ska jag ta ett bloss och ett glas av min juice som jag gjort haha, så nyttig!
Pusss!
(Nån som är bra med bloggar får gääärna hjälpa mig så bilderna blir rätt storlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela